שירות לקוחות שלמה סיקסט

עדכון אחרון: 11/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט במספר הטלפון: 08-9191400.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00, ימי שישי וערבי חג בשעות 8:00-12:00.

מוקד רשת המוסכים ושירותי הדרך: 08-9191818.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות וואטסאפ בטלפון: 052-9999971

לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות שלמה.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shlomo.co.il.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – צ'אט Chat

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות ליצירת קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט באמצעות מייל.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה סיקסט בדף הפייסבוק: facebook.com/ShlomoSixt.

שירות לקוחות שלמה סיקסט – כתובת

ניתן לפנות לשירות לקוחות שלמה סיקסט בכתובת הדואר: קריית שלמה צריפין ניר צבי 7290500 ת.ד 378.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!