שירות לקוחות שקל

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שקל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות שקל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שקל במספר הטלפון: 03-9282111.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

שירות לקוחות שקל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shekelgroup.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות שקל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שקל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות שקל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות שקל – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שקל באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות שקל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שקל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות שקל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות שקל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות שקל לכתובת הבאה: יגיע כפיים 21 ו', קרית אריה, פתח תקווה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!