שירות לקוחות תקה – Teka

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תקה – Teka: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות תקה – Teka – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תקה – Teka במספר הטלפון: 09-7710919.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00.

שירות לקוחות תקה – Teka – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר teka.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות תקה – Teka – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות תקה – Teka – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות תקה – Teka – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות תקה – Teka – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תקה – Teka באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות תקה – Teka – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות תקה – Teka – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות תקה – Teka לכתובת הבאה: מסכית 32, הרצליה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!