שירות לקוחות KLM

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות KLM: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות KLM – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות KLM במספר הטלפון: 03-763-0869.

שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-20:00. ימים ו'-שבת: בין השעות 8:30-17:00.

שירות לקוחות KLM – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר KLM.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות KLM – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות KLM – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות KLM – וואטסאפ Whatsapp

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות KLM באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.

שירות לקוחות KLM – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות KLM באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות KLM – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות KLM – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות KLM לכתובת הבאה: ז'בוטינסקי 2, רמת גן.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!