שירות לקוחות PickUP – פיקאפ

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות PickUP – פיקאפ: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות PickUP – פיקאפ במספר הטלפון: 1-700-700-877.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-17:00.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pickuppoint.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות PickUP – פיקאפ באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות PickUP – פיקאפ באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות PickUP – פיקאפ – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות PickUP – פיקאפ לכתובת הבאה: סייפן 1, שדה התעופה בן גוריון.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!