10 קורסים אונליין חינם על שירות לקוחות

עדכון אחרון: 21/11/2023

האינטרנט הוא מקור בלתי נדלה למידע בנושא שירות לקוחות, ומאפשר לכל מי שעוסק בתחום ללמוד ולפתח את הכישורים הרלוונטיים במטרה לשפר את הסיכויים למצוא עבודה טובה יותר בעתיד.

חלק מהקורסים בנושא שירות לקוחות שניתן למצוא ברשת הם בתשלום, אך אחרים זמינים לכל אחד בחינם.

אספנו כאן את 10 הקורסים המקוונים הטובים ביותר על שירות לקוחות, בחינם.

כל הקורסים ברשימה שלנו הם באנגלית, אך הם נותנים מידע מקיף ומועיל על יסודות שירות הלקוחות כמו גם על טכניקות חדשות ומקוריות למתן שירות לקוחות מעולה.

Working with Upset Customers (LinkedIn)

אחד מהקורסים הפופולריים ביותר בלינקדאין, הסוקר מגוון של טכניקות יעילות להתמודדות עם לקוחות לא מרוצים.

AI Chatbots without Programming – IBM (edX)

קורס המיועד לבעלי עסקים ואנשי שירות לקוחות שמעוניינים להפעיל צ'טבוט באתר האינטרנט שלהם ובכך לשפר את המענה, הזמינות והיעילות של שירות הלקוחות שלהם.

זהו קורס חינמי המוצע על ידי IBM בפלטפורמת הלמידה המקוונת edX.

Phone-Based Customer Service (LinkedIn)

קורס זה עוסק בטכניקות שונות של שירות לקוחות באמצעות בטלפון ומראה כיצד ניתן לפתח ולהטמיע אותן בצורה הטובה ביותר בארגון.

Understanding Customer Experience (Karlstad Business School)

קורס חינמי מקוון מצוין המיועד לסייע למשתתפים בקורס לשפר את חוויית הלקוח והאינטראקציה עם הלקוחות.

הקורס מועבר באנגלית על ידי מורי אוניברסיטת קרלסטאד בשוודיה.

הדרכת שירות לקוחות (אליסון)

קורס מבוא קצר ושימושי מאוד לאנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בשירות הלקוחות.

קורס תעודה בעקרונות שירות לקוחות (רשת המיומנויות)

קורס מקוון מלא המלמד את יסודות שירות הלקוחות ונותן למסיימי הקורס תעודת השתתפות רשמית.

תרבות של שירות: פרדוקס של קשרי לקוחות – אוניברסיטת קיוטו (edX)

נקודת מבט שונה לניתוח האינטראקציות עם הלקוחות ולמציאת דרכים חלופיות לשיפור ויעילותם.

קורס חינם באנגלית הזמין בפלטפורמה המקוונת edX.

Create Customer Support Data with Google Sheets (Coursera)

כיצד להשתמש ב-'Google Sheets' בחינם, על מנת לעבד נתוני לקוחות ולהשתמש בהם לשיפור שירות הלקוחות.

איך לבשר ללקוח חדשות רעות (LinkedIn)

אחד המצבים הקשים ביותר שעומדים בפניהם בעבודת שירות לקוחות הוא כאשר על הנציג למסור ללקוח חדשות רעות.

קורס מתקדם זה מספק כלים ושיטות שימושיות להתמודדות וניהול מצב מאתגר זה.

ניהול קשרי לקוחות – IIMB (edX)

המכון ההודי לניהול בבנגלור מציע קורס מעניין בחינם על הדרכים להשתמש בצורה הטובה ביותר במערכות ניהול לקוחות (CRM) לשיפור היחסים עם הלקוחות ולהנעת תהליכי חדשנות בשירות הלקוחות.

הקורס זמין באנגלית וגם בהינדית.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!