שירות לקוחות איקאה

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות איקאה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות איקאה – טלפון

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות איקאה ישראל במספרי הטלפון:

זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00.

שירות לקוחות איקאה – וואטסאפ Whatsapp

שירות לקוחות איקאה ישראל זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 09-892-8888

זמני מענה באמצעות וואטסאפ:

  • ימים א'–ה' בשעות 9:00-17:00
  • ימי שישי וערבי חג בשעות 9:00-12:00

לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות איקאה ישראל Ikea.

שירות לקוחות איקאה – אתר אינטרנט

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ikea.com.

שירות לקוחות איקאה Ikea – צ'אט Chat

שירות לקוחות איקאה ישראל זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.

שירות לקוחות איקאה Ikea – מייל Email

שירות לקוחות איקאה Ikea ישראל זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

שירות לקוחות איקאה – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות איקאה ישראל Ikea בדף הפייסבוק: facebook.com/IKEAIL.

שירות לקוחות איקאה – כתובת

שירות לקוחות איקאה – כתובת למשלוח דואר: רחוב גיבורי ישראל 1, נתניה.

שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

הרשמה
תזכורת
guest

0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה דירוגים
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות
0
ספרו על חוויית השירות שלכם בתגובותx