עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות איקאה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות איקאה – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות איקאה ישראל במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 35832*
- טלפון: 09-8928888
- הרכבות, תיאום הרכבה ובירורים: 35832*
- הובלות: 35832*
זמני מענה טלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00.
שירות לקוחות איקאה – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות איקאה ישראל זמין באמצעות וואטסאפ בטלפון: 09-892-8888.
זמני מענה באמצעות וואטסאפ:
- ימים א'–ה' בשעות 9:00-17:00
- ימי שישי וערבי חג בשעות 9:00-12:00
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות איקאה ישראל Ikea.
שירות לקוחות איקאה – אתר אינטרנט
ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר ikea.com.
שירות לקוחות איקאה Ikea – צ'אט Chat
שירות לקוחות איקאה ישראל זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.
שירות לקוחות איקאה Ikea – מייל Email
שירות לקוחות איקאה Ikea ישראל זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].
שירות לקוחות איקאה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות איקאה ישראל Ikea בדף הפייסבוק: facebook.com/IKEAIL.
שירות לקוחות איקאה – כתובת
שירות לקוחות איקאה – כתובת למשלוח דואר: רחוב גיבורי ישראל 1, נתניה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.