עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שפיצר רהיטים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שפיצר רהיטים במספר הטלפון: 6590*.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 14:00.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shpitzer1946.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שפיצר רהיטים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שפיצר רהיטים באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שפיצר רהיטים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות שפיצר רהיטים – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.