עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אמזון ישראל Amazon: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אמזון Amazon – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אמזון Amazon במספרי הטלפון הבאים (מספרים בארה"ב):
שעות פעילות מוקד השירות: 24/7.
שירות לקוחות אמזון ישראל – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות אמזון ישראל Amazon אינו זמין באמצעות הודעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אמזון Amazon – אתר אינטרנט
ניתן לפנות לשירות לקוחות אמזון, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר amazon.com.
שירות לקוחות אמזון ישראל Amazon – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אמזון ישראל Amazon באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שעות מענה באמצעות צ'אט: 24/7.
שירות לקוחות אמזון Amazon – מייל Email
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אמזון ישראל Amazon באמצעות המייל בכתובות:
שירות לקוחות אמזון Amazon – טוויטר Twitter
שירות לקוחות אמזון Amazon זמין בחשבון הטוויטר: twitter.com/AmazonHelp.
אמזון Amazon – פייסבוק Facebook
אמזון Amazon – דף פייסבוק: facebook.com/Amazon.
שירות לקוחות אמזון Amazon – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות אמזון Amazon בכתובת הדואר: Amazon.com, Inc. Customer service PO Box 81226 Seattle, WA 98108-1226, USA.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.