שירות לקוחות בית חולים כרמל

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים כרמל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים כרמל במספר הטלפון: 04-8250211.

שעות פעילות: 44401.

מספרי טלפון נוספים:

פניות הציבור: 04-8250251.
משרד קבלה, איתור מאושפז – 04-8250350.
מרכז מידע בשעת חירום – 1255142.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hospitals.clalit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים כרמל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בית חולים כרמל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית חולים כרמל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים כרמל לכתובת הבאה: רח' מיכל 7, חיפה 3436212.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!