שירות לקוחות ללין – Laline

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ללין – Laline: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות ללין – Laline – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ללין – Laline במספר הטלפון: 03-905-1740.

שעות פעילות: ימים א'-ה': 09:00-19:00 ימי ו' וערבי חג: 09:00-13:00.

שירות לקוחות ללין – Laline – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר laline.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות ללין – Laline – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ללין – Laline באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות ללין – Laline – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות ללין – Laline – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות ללין – Laline – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ללין – Laline באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות ללין – Laline – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות ללין – Laline – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות ללין – Laline לכתובת הבאה: רחוב החרמון 9, קריית שדה התעופה, ת.ד. 125, מיקוד 70100 נתב"ג.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!