שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי במספר הטלפון: 3555*.

שעות פעילות: 24/7.

מספרי טלפון נוספים:

מספר טלפון נוסף: 1700-50-53-53.
לשיחה מחו"ל 972-3-5143999+

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר maccabi4u.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – דואר אלקטרוני

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קופת חולים מכבי לכתובת הבאה: המרד 27, ת"ד 50493, תל אביב 68125.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!