שירות לקוחות ממן

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ממן: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות ממן – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ממן במספר הטלפון: 03-9715309.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

מספרי טלפון נוספים:

שלוחה 1

שירות לקוחות ממן – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר maman.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות ממן – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ממן באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות ממן – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות ממן – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות ממן – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות ממן – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות ממן – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות ממן לכתובת הבאה: ת.ד. 58 נתב"ג.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

לא נמצאו פוסטים.

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!