שירות לקוחות נחלים

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות נחלים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות נחלים – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נחלים במספר הטלפון: 077-540-8022.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות נחלים – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hadera-tour.city: כניסה לאתר.

שירות לקוחות נחלים – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נחלים באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות נחלים – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות נחלים – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות נחלים – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות נחלים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות נחלים – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות נחלים – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות נחלים לכתובת הבאה: אחד העם 9, חדרה.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!