שירות לקוחות תגלית

עדכון אחרון: 21/11/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות תגלית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות תגלית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תגלית במספר הטלפון: 054-333-1971.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות תגלית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר taglitisrael.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות תגלית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תגלית באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות תגלית – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות תגלית – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות תגלית – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות תגלית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות תגלית – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות תגלית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות תגלית לכתובת הבאה: אחוזת בית 2, תל אביב.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!