עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm במספר הטלפון: 03-5609088.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 9:00-18:00. ימי ו': 9:00-15:00.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר o-pharm.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות או-פארם – O-Pharm – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות או-פארם – O-Pharm לכתובת הבאה: נחלת בנימין 22, תל אביב יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.