עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אינטרנט רימון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אינטרנט רימון במספר הטלפון: 1800-222-234.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:30-20:00.
יום ו' בשעות 8:30-13:00.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rimon.net.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אינטרנט רימון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אינטרנט רימון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אינטרנט רימון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אינטרנט רימון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אינטרנט רימון לכתובת הבאה: רחבעם זאבי 2 גבעת – שמואל 54017.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.