עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות אסותא: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות אסותא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אסותא במספר הטלפון: 03-7643787.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 09:00-17:00.
שירות לקוחות אסותא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר assuta.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות אסותא – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אסותא באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות אסותא – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אסותא באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
שירות לקוחות אסותא – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אסותא באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות אסותא – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות אסותא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות אסותא – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות אסותא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות אסותא לכתובת הבאה: רחוב הברזל 20, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.