שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד במספר הטלפון: 072-3319069.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר babait.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בבית רווחה וסיעוד לכתובת הבאה: עם ועולמו 3, "בית הראל" גבעת שאול, ירושלים.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!