כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא במספר הטלפון: 08-977-9999.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 08-9779610
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shamir.org: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים אסף הרופא – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים אסף הרופא לכתובת הבאה: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.