שירות לקוחות בית חולים רמב"ם

עדכון אחרון: 19/06/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם במספר הטלפון: 04-777-2222.

שעות פעילות: 44401.

מספרי טלפון נוספים:

זימון תורים: 1-700-50-51-50.
מרכז מידע בהרעלות: 04-7771900.
מיון: 04-7771300.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rambam.org.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים רמב"ם לכתובת הבאה: העלייה השנייה 8, חיפה, 3109601.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!