כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם במספר הטלפון: 04-777-2222.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
זימון תורים: 1-700-50-51-50.
מרכז מידע בהרעלות: 04-7771900.
מיון: 04-7771300.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר rambam.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים רמב"ם באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים רמב"ם – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים רמב"ם לכתובת הבאה: העלייה השנייה 8, חיפה, 3109601.