עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בית חולים תל השומר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים תל השומר במספר הטלפון: 03-5307000.
- מרכזייה: 03-5303030
- מוקד זימון תורים: 03-5305000
- חיוג מסלולרי: 534*
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר sheba.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים תל השומר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בית חולים תל השומר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בית חולים תל השומר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בית חולים תל השומר לכתובת הבאה: דרך שיבא 2, רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.