עדכון אחרון: 11/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות בנק מסד – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 2448*
- טלפון נוסף: 03-5130046
- פניה באמצעות הודעות SMS סמס: 03-5130814
שעות פעילות:
- ימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 08:00-13:00
חול המועד וערבי ימי זיכרון בין השעות: 08:00-19:00
מספרי טלפון נוספים:
- תמיכה טכנית באתר / אפליקציה: 2449* או 03-5130047
- מוקד משכנתאות: 3533*
- נציב פניות / תלונות הציבור: 03-5641347
- פקס שירות לקוחות: 03-7170598
שירות לקוחות בנק מסד – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות בנק מסד אינו זמין באמצעות הודעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות בנק מסד – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר bankmassad.co.il.
שירות לקוחות בנק מסד – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד באמצעות המייל בכתובות:
- שירות לקוחות: [email protected]
- התכתבות עם בנקאי באמצעות מייל: [email protected]
- תמיכה טכנית: [email protected]
- פניות הציבור: [email protected]
שירות לקוחות בנק מסד – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות בנק מסד – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק מסד בדף הפייסבוק: facebook.com/BANKMASSAD.
שירות לקוחות בנק מסד – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק מסד לכתובת הבאה: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.