שירות לקוחות גראס

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות גראס: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות גראס – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות גראס במספר הטלפון: 04-8210210.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

שירות לקוחות גראס – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gras.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות גראס – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גראס באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות גראס – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות גראס – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות גראס – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות גראס באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות גראס – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות גראס – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות גראס לכתובת הבאה: בר יהודה 50, נשר.

כתיבת תגובה