עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax במספר הטלפון: 077-207-1611.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר digimax.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות דיג'ימקס – DigiMax לכתובת הבאה: קניון לב כרמיאל, מורד הגיא 100, כרמיאל.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.