עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הגיחון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הגיחון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הגיחון במספרי הטלפון:
- 02-5651111
- טלפון חינם: 1-800-800093
- חיוג מקוצר: 2070*
שעות פעילות:
- ימים א',ג',ה': 7:30 – 18:00
- ימי ב,',ד': 7:30 – 19:00
- ימי ו' וערבי חג: 7:30 – 13:00
שירות לקוחות הגיחון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hagihon.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הגיחון – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הגיחון באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הגיחון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הגיחון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הגיחון – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות הגיחון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הגיחון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הגיחון לכתובת הבאה: דרך חברון 101, ירושלים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.