שירות לקוחות הגיחון

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הגיחון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות הגיחון – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הגיחון במספרי הטלפון:

שעות פעילות:

  • ימים א',ג',ה': 7:30 – 18:00
  • ימי ב,',ד': 7:30 – 19:00
  • ימי ו' וערבי חג: 7:30 – 13:00

שירות לקוחות הגיחון – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hagihon.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות הגיחון – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הגיחון באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות הגיחון – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות הגיחון – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות הגיחון – פייסבוק Facebook

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.

שירות לקוחות הגיחון – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות הגיחון – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות הגיחון לכתובת הבאה: דרך חברון 101, ירושלים.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

לא נמצאו פוסטים.

כתיבת תגובה