עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ההסתדרות החדשה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ההסתדרות החדשה במספרי הטלפון:
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 18:00.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר histadrut.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ההסתדרות החדשה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ההסתדרות החדשה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ההסתדרות החדשה לכתובת הבאה: ארלוזורוב 93, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.