שירות לקוחות החברה המרכזית

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות החברה המרכזית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית במספרי הטלפון:

שעות פעילות: ימים א' – ה': 7:00 – 18:00, ימי ו' וערבי חג: 7:00 – 13:30.

שירות לקוחות החברה המרכזית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר cbcsales.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות החברה המרכזית – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות החברה המרכזית – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות החברה המרכזית – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות החברה המרכזית – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות החברה המרכזית – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות החברה המרכזית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות החברה המרכזית לכתובת הבאה: הרב כהנמן 129, בני ברק.

שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

הרשמה
תזכורת
guest

0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר הכי הרבה דירוגים
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות
0
ספרו על חוויית השירות שלכם בתגובותx