עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense במספר הטלפון: 5060*.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:30 – 16:00, ימי ו': 8:30 – 12:00.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hisenseil.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הייסנס – Hisense לכתובת הבאה: קיבוץ גלויות 47, תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.