כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense במספר הטלפון: *5060.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:30 – 16:00
ימי ו': 8:30 – 12:00.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hisenseil.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הייסנס – Hisense באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הייסנס – Hisense – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הייסנס – Hisense לכתובת הבאה: קיבוץ גלויות 47, תל אביב.