כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הכורמים: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות הכורמים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות הכורמים במספר הטלפון: 02-5352255.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות הכורמים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hacormim.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הכורמים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הכורמים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הכורמים – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות הכורמים – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות הכורמים – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות הכורמים – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הכורמים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות הכורמים לכתובת הבאה: תובת חרובית 20 א.ת. מעלה אדומים, מישור אדומים.