שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה במספר הטלפון: 03-901-1999.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nmco.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה לניו-מדיה לכתובת הבאה: ‏מנחם בגין 48‏, תל אביב יפו.

כתיבת תגובה