עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה במספר הטלפון: 03-901-1999.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר nmco.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המכללה לניו-מדיה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המכללה לניו-מדיה לכתובת הבאה: מנחם בגין 48, תל אביב יפו.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.