עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל במספר הטלפון: 04-910-7107.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
זימון תורים: 04-9107414
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gmc.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המרכז הרפואי לגליל לכתובת הבאה: שד' בן צבי (ת.ד. 21) נהריה, מיקוד 22100.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.