עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר במספר הטלפון: 08-977-9999.
שעות פעילות: 44401.
מספרי טלפון נוספים:
מוקד זימון תורים: 08-9779610
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר shamir.org: כניסה לאתר.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות המרכז הרפואי שמיר לכתובת הבאה: המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), צריפין 70300.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.