עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות הפול: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות הפול – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפול במספר הטלפון: 03-9424300
.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00
ימי ו': 8:00 – 12:00.
שירות לקוחות הפול – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pool-act.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות הפול – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הפול באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות הפול – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות הפול – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות הפול – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות הפול – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות הפול – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.