עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות וייזר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות וייזר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות וייזר במספר הטלפון: 04-6331378.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 052-2584948
שירות לקוחות וייזר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר weiser.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות וייזר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות וייזר באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות וייזר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות וייזר – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות וייזר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות וייזר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות וייזר – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות וייזר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות וייזר לכתובת הבאה: כביש 4, מול משטרת חדרה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.