עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות ישראלים טובים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות ישראלים טובים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ישראלים טובים במספר הטלפון: 09-9550471.
שעות פעילות: ימים א’-ה’ בשעות 9:00-17:30.
שירות לקוחות ישראלים טובים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר israelimtovim.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות ישראלים טובים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ישראלים טובים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות ישראלים טובים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות ישראלים טובים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות ישראלים טובים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות ישראלים טובים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות ישראלים טובים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות ישראלים טובים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות ישראלים טובים לכתובת הבאה: מרכז מסחרי חוצות שפיים קומה 3.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.