עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מאמא עוף: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מאמא עוף – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מאמא עוף במספר הטלפון: 1800352555.
שעות פעילות: ימים א'-ה' מ-08:00 עד 17:00.
שירות לקוחות מאמא עוף – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר tnuva.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מאמא עוף – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מאמא עוף – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מאמא עוף – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מאמא עוף – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מאמא עוף באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מאמא עוף – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מאמא עוף – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מאמא עוף לכתובת הבאה: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910203.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.