עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מדי-לינק פארם: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי-לינק פארם במספר הטלפון: 1-700-700-920.
שעות פעילות: ימים א'-ה': שעות 9:00-17:00.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר medi-link.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי-לינק פארם באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי-לינק פארם באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מדי-לינק פארם – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מדי-לינק פארם לכתובת הבאה: משה אביב 8, אור יהודה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.