עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מדי פארם: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מדי פארם – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי פארם במספר הטלפון: 03-6560428.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 09:30-20:00. יום ו': 09:30-14:00.
שירות לקוחות מדי פארם – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר medi-pharm.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מדי פארם – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי פארם באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מדי פארם – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מדי פארם – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מדי פארם – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדי פארם באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מדי פארם – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מדי פארם – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מדי פארם לכתובת הבאה: חיים לנדאו 9, חולון, מיקוד 5867017.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.