עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מדלה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מדלה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדלה במספר הטלפון: 09-9727650.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מדלה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר medela-il.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מדלה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדלה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מדלה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מדלה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מדלה – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדלה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מדלה – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מדלה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מדלה לכתובת הבאה: שוהם 3, אזור תעשייה מערבי קדימה – צורן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.