שירות לקוחות מועדון חבר

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועדון חבר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מועדון חבר – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועדון חבר במספר הטלפון: 03-6100100.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00, ימי ו' בין השעות 8:00-12:00.

שירות לקוחות חבר – מספרי טלפון נוספים

  • הזמנת כרטיס אשראי "חבר" (ישראכרט): 1-700-50-30-02
  • שירות לקוחות כרטיס אשראי חבר: 6272*

שירות לקוחות חבר – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות חבר באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מועדון חבר – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר hvr.co.il.

שירות לקוחות מועדון חבר – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועדון חבר באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות חבר – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות ממועדון חבר באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות חבר – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מועדון חבר לכתובת הבאה: דרך בן גוריון 1, בני ברק.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!