עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון במספר הטלפון: 02-534-8500.
שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר m-zion.org.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מועצה מקומית מבשרת ציון לכתובת הבאה: החוצבים 3, מבשרת ציון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.