כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי במספר הטלפון: 6405*.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון לשיחות מחו"ל: 972-8-6831681.
פתיחת תיקים ושינוי מועד ריאיון: 073-3927788.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר justice.gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – פייסבוק – Facebook
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד הסיוע המשפטי – כתובת
– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.