עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי במספר הטלפון: 1299.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-19:00.
מספרי טלפון נוספים:
מספר טלפון נוסף: 08-6863100
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – פייסבוק Facebook
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הפייסבוק – facebook.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי – כתובת
לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.