עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הפנים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הפנים במספר הטלפון: 3450*.
שעות פעילות: ימים א'-ה': שעות 8:00-16:00.
מספרי טלפון נוספים:
- טלפון קווי: 074-7083450
- למתקשרים מחו"ל: 972-74-7083450+
- פקס: 02-6469442
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il.
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הפנים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות משרד הפנים באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.
שירות לקוחות משרד הפנים – פייסבוק Facebook
משרד הפנים – חשבון פייסבוק רשמי: facebook.com/moin.gov.il.
שירות לקוחות משרד הפנים – טוויטר Twitter
משרד הפנים – חשבון טוויטר: twitter.com/piba_il.
שירות לקוחות משרד הפנים – אינסטגרם Instagram
משרד הפנים – חשבון אינסטגרם: instagram.com/piba.gov.il.
שירות לקוחות מוקד משרד הפנים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד הפנים לכתובות הבאות:
- רשות האוכלוסין וההגירה: רח' אגריפס 42, ירושלים, מיקוד 9430125
- משרד הפנים: קפלן 2, ירושלים, ת.ד 7910
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.