עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קול הבריאות: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קול הבריאות במספר הטלפון: 5400*.
שעות פעילות: ימים א'-ה': 8:00-18:00
ימי שישי וערבי חג: 8:00-13:00.
מספר טלפון נוסף: 08-6241010
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר health.gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קול הבריאות באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קול הבריאות באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד קול הבריאות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קול הבריאות לכתובת הבאה: יפו 86, ירושלים, 9137001.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.