עדכון אחרון: 10/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית במספר הטלפון: 1-700-507-507.
מספר טלפון נוסף: 507*
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. ימי שישי וערבי חג: בין השעות 7:00-12:00.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר leumit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – דואר אלקטרוני
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קופת חולים לאומית לכתובת הבאה: שפרינצק 23 תל אביב.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.