שירות לקוחות מטרופולין

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מטרופולין: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מטרופולין – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מטרופולין במספר הטלפון: *5900.

שעות פעילות: 24/7.

שירות לקוחות מטרופולין – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר metropoline.com: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מטרופולין – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרופולין באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מטרופולין – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מטרופולין – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מטרופולין – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מטרופולין באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מטרופולין – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מטרופולין – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מטרופולין לכתובת הבאה: נתיב האבות 3, כפר סבא, מיקוד 44277..

כתיבת תגובה