עדכון אחרון: 05/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מימון ישיר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר במספר הטלפון: 03-7215555.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:30-16:00.
פקס: 03-7605558
שירות לקוחות מימון ישיר – וואטסאפ Whatsapp
שירות לקוחות מימון ישיר זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp בטלפון: 054-9815211.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לנציג שירות לקוחות מימון ישיר.
שירות לקוחות מימון ישיר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר 5555.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מימון ישיר – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר באמצעות המייל: [email protected].
מימון ישיר – מחלקת פניות הציבור: [email protected].
שירות לקוחות מימון ישיר – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מימון ישיר – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מימון ישיר בדף הפייסבוק: facebook.com/5555.co.il.
שירות לקוחות מימון ישיר – אינסטגרם Instagram
מימון ישיר – חשבון אינסטגרם: instagram.com/mimunyashir.
שירות לקוחות מימון ישיר הלוואות – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מימון ישיר הלוואות לכתובת הבאה: אפעל 35, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.