שירות לקוחות מכללת בית יציב

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מכללת בית יציב: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מכללת בית יציב במספר הטלפון: 08-620-9321.

שעות פעילות: לא פורסמו שעות מענה טלפוני.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר beityatziv.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת בית יציב באמצעות המייל: [email protected].

ksp מבצעים

שירות לקוחות מכללת בית יציב – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מכללת בית יציב באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מכללת בית יציב – כתובת

– לא נמצאה כתובת למשלוח דואר לשירות הלקוחות.

כתיבת תגובה